Krizinis namas

Dar vienas "statau namą" blogas

Detaliojo plano sąlygų sąvadas

Šiandien pagaliau atsiėmiau DP sąlygų sąvadą. Viskas truko ilgiau nei buvo žadėta ir ši tendencija man visai nepatinka. O buvo taip:

  1. Pridaviau dokumentus DP sąlygoms gauti ir man pasakė, kad po mėnesio jau viskas bus ir pasiskambinti moteriškei kuri tuo rūpinsis.
  2. Aš kaip visada paskambinau keletą dienų anksčiau, bet kogero reikėjo skambinti dar anksčiau. Pirmas klausimas mane pribloškė “Ar jau buvote pas mane pasirašyti DP rengimo teisių perdavimo sutarties?”. Ne, ne todėl, kad ją reik pasirašyti, o todėl, kad apie tai galėjo informuoti mane žymiai anksčiau ir aš jau ją senai bučiau pasiršes.
  3. Po kokios valandos aš jau buvau prie jos kabineto durų. Pasirašiau ir sužinojau, kad ji buvo atostogose, o dabar daug darbų prisikaupė ir t.t. Ir tai, kad sąlygų išdavimas pajuda TIK dabar, o rezultato tikėtis po 1,5 mėnesio.
  4. Paskambinau maždaug po mėnesio. Sužinojau, kad Spalio 14 bus sąlygos, nes tada baigiasi terminas visoms institucijoms pateikti savo sąlygas.
  5. Spalio 14 paskambinus sužinau, kad sąlygos jau yra (VALIO…) ir antradienį (Spalio 18, šiandien) galėsiu jas atsiimti. Čia tiek laiko neš sąlygas iš vieno kabineto į kitą 😀
  6. Šiandien, anksti ryte atėjau pasiimti sąlygų. Tas kur atidavinėja mykė mykė, kad neprisimena tokios pavardės, kad pirmadienį ir šiandien nieks nieko neatnešė, bet pasiknisęs savo popierių krūvoj RADO. Taip išeina, kad penktadienį viskas jau buvo pas jį?

Na išvadas apie mūsų nuostabių institucijų darbą ir ko siekiama tokiu visko vilkinimu pasidarykit patys.

2011/10/18 - Posted by | Sklypas, Žemės paskirties keitimas

2 Komentaras »

  1. O kurioj savivaldybei buvai?

    Komentaras sukūrė Do | 2012/04/03 | Atsakyti


Parašykite komentarą

