Krizinis namas

Dar vienas "statau namą" blogas

Žemėtvarka…

Paskambinus šiandien į žemėtvarką sužinojau, kad deja vien viršininko parašo neužteks. Kadangi keitėsi sklypo apribojimai (jų iš vis nebuvo), tai reikės kažkokio žemėtvarkos viršininko įsakymo, kurio teks laukti dar bent savaitę. Grrr…

2011/05/23 - Posted by | Sklypas, Žemės paskirties keitimas

45 Komentaras »

  1. Kokį namą planuojatės statyti – karkasą, mūrinį? Dviejų aukštų ar vieno? Savo rankomis daugiau ar viskas samdyta? Sorry, kad tiek daug noriu žinoti 🙂

    Komentaras sukūrė Vytautas | 2011/06/11 | Atsakyti

    • Skydinį, angliškai – SIP (Structural Insulated Panel). Vieno aukšto, nes sklype vietos jam netrūksta 🙂 Šiaip viską kiek įmanoma ketinu daryt savo rankom, nes pinigų pertekliaus tikrai nejaučiu, o ir šiaip mano darbas sėdimas ir jaučiu didelį fizinio darbo poreikį 😀

      Komentaras sukūrė manonamas | 2011/06/11 | Atsakyti

  2. tai tada gal plačiau kas tai yra tas skydinis – gatavi kažkokie elementai ir paskiau surenkami? Tai juos reikia susipirkti iš kažkur? Kiek maždaug kainuoja? Na klausinėju, nes apsisprendimo stadija užgriuvo 🙂 Ir tenka apsispręsti, ar susidirbti ramų gyvenimėlį, ar kaip 🙂 Finansai čia vienas svarbiausių veiksnių, todėl ir įdomu “už kiek“ išeitų vidutinis ar tai karkasas, ar tai skydinis (kad ir kas tai bebūtų).

    Komentaras sukūrė Vytautas | 2011/06/12 | Atsakyti

    • Na taip, tai yra gatavi elementai iš kurių susirenka sienos (ir stogas). Paieškokite youtube “SIP house“ ir pamatysite kaip tai atrodo vaizdžiai.
      Artimiausius pardavėjus žinau 3:
      http://www.rezetas.lt/show.asp?TopicID=64&DL=l
      http://bakuzelt.com/
      http://supersip.lv/ – Latviai

      Vieninteliai kol kas su kuriais truputi bendravau, tai Latviai Supersip ir sužinojau, kad labai grubi orientacinė kaina yra 50 EUR/kv.m. sienos. Tokios sienos statybvietėje surenkamos mažiau nei per 1 savaitę (pamatai jau turi būti) ir tai galima padaryti pačiam (su 1-2 pagalbininkais).

      Karkasinį namą ši technologija lenkia visose srityse:
      Sandarumas – faktiškai net nėra ką lyginti.
      – Garso izoliacija – geresnė.
      – Tvirtumas ~3 kartus didesnis.
      – Surinkimas greitesnis ir lieka žymiai mažiau šiukšlių.
      – “Vaikščiojimas“ irgi mažesnis.

      Vienintelis dalykas kur karkasinis lenkia – medžiagų kaina, bet jei pridėsi darbų kaina, tai kaži ar bus pigiau.

      Komentaras sukūrė manonamas | 2011/06/12 | Atsakyti

      • Dar yra sips namu statyba http://www.sostinesstatyba.lt

        Komentaras sukūrė marius | 2012/06/11

      • Apie šitus dar nežinojom. Dėkui. Pasidomėsim.

        Komentaras sukūrė manonamas | 2012/06/12

  3. Dėkui už išsamią info.

    Komentaras sukūrė Vytautas | 2011/06/12 | Atsakyti

  4. dar suradau skydinius: http://www.kriaute.lt/lt

    Komentaras sukūrė Vytautas | 2011/06/12 | Atsakyti

  5. dar: http://www.hus.lt/

    Komentaras sukūrė Vytautas | 2011/06/13 | Atsakyti

    • Visi šiti žinioj ir jų yra tikrai daug daugiau, bet tai yra visai kita technologija, o ne SIP. Ji labiau panaši į karkasinio namo. Ir aš susidariau tokį įspūdį, kad sienos iš šių skydų kaina žymiai didesnė, nei SIP, bet nesu 100% tikras 🙂 Na čia man bus užduotis žiemai kai jau turėsiu kokį normalesnį namo projektuką, tai pasiuntinėsiu per visas įmones ir pažiūrėsiu kokios kainos. Dar vienas minusas, kad dėja, bet šių skydų pats nesusirinksi, čia jau reikia sunkiosios technikos.

      Komentaras sukūrė manonamas | 2011/06/13 | Atsakyti

      • tikiuosi, kad tos veiklos rezultatai kokiu nors pavidalu atsidurs šiame bloge, labai įdomu būtų.

        Komentaras sukūrė Vytautas | 2011/06/13

      • būtinai.

        Komentaras sukūrė manonamas | 2011/06/13

  6. Sveiki
    mano kaimynai stato pardavimui is siu ploksciu kaip supratau jie ten gamina jas, va labai idomu pasidare, stebejau visa statyba ir tikrai matosi daug privalumu, tik nelabai supratau kodel jie tokias storas sienas daro? 35cm ir dar is neoporo o stogas apskritai 45cm gavosi ? ar jie nera tokie silti kad reikia tiek storai daryti?
    Kaip gavosi papasakok ?

    Komentaras sukūrė skaitytojas | 2013/12/31 | Atsakyti

    • Cia del to kad ne suda stato o silta siuolaikiska nama
      http://Www.sips.lt sitie pardavineja plokstes labai geromis kainomis

      Komentaras sukūrė zbignevas | 2014/02/19 | Atsakyti

      • http://Www.sips.lt geri galima rekomenduoti. as garaza pas juos susikomplektavau tai paaiskino kaip susirinkti tai net skambinti konsultuotis nereikejo. Per savaitgali sumetem kaip semkes.

        Dabar namo eile ateina ;))

        Komentaras sukūrė aliosenka | 2014/11/03

      • Kontaktuojam ir su jais. Dar galutinai nesam išsirinkę.

        Komentaras sukūrė manonamas | 2014/11/04

  7. Na jooo tie sips skydai tai cia ateitis, tiesiog tobula lengvu konstrukciju technologija kuria galima susirinkti paciam

    Komentaras sukūrė mantas | 2014/10/18 | Atsakyti

  8. Pritariu Aliosenkai, praitą savaitę jie surinko mūsų namą, tikrai galima rekomenduoti http://www.sips.lt , Labiausia patiko projekta daryti, per 15 min mūsų akyse kompiuterio ekrane nubraižė mūsų svajonę 3D vaizdu pagal mūsų eskizą, po dviejų dienų jau turėjome pabaikta techninį projektą. Ir tik 2 sav tepraėjo o jau stogą dengiamės patys

    Komentaras sukūrė Kestas | 2015/07/06 | Atsakyti

    • Klausimas Kestui. Gal galima būtų pamatyti keletą nuotraukų, kaip surinkinėjo Jūsų namą? vis tiek manau fotografavote procesą? Taip pat smalsu koks planuojamas namo fasadas? apklijuoti polistirolu ir tinkuoti? ar apkalti lentelėmis? Mane taip pat domina tokio tipo namo statyba, tik lieka vis dar iki galo neatsakytų klausimų: 1. kaip panaikinami šalčio tilteliai kur jungiami skydai vienas su kitu (speju klijuoti ant viršaus 10 cm neoporo ir tinkuoti), 2. kaip išsprendžiamas rastos taško klausimas? nes namas lyg ir medinis, o fasadas neventiliuojamas. Pagal preliminarius paskaičiavimus, kai oro temp. namie 22, lauke -10, santykinė oro drėgmė viduje 50 %, lauke 80 %, tada rasos taškas susidaro sienoje ir drėgmė per keletą ar kelioliką metų turėtų supūdyti vidinę OSB plokštę. Tad smalsu, gal Sips.lt kažka ir šiuo kausimu pakonsultavo?
      https://www.u-wert.net/berechnung/u-wert-rechner/?&d0=0.3&L0=1371776135&mid0=909&d1=10&L1=339838774&mid1=216&d2=1.2&L2=956141939&mid2=16601&d3=16&L3=509625388&mid3=216&d4=1.2&L4=1&mid4=16601&uu5&bt=0&T_i=22&RH_i=50&Te=-10&RH_e=80&outside=0&name=SIP%20siena

      Komentaras sukūrė Tomas | 2015/07/07 | Atsakyti

      • Mes jau irgi apsisprendėm pas sisp.lt darytis sienas ir stogą. Tai atsakymai iš mūsų supratimo ir po pokalbių su sips.lt:
        1. Mūsų atveju šalčio tiltai išsisprendžia su išorėje klijuojamu ir tinkuojamu EPS. Dar varijantas vietoj medinių brusų naudot tą patį tik siek tiek plonesnį SIPS sumuštinio gabaliuką, bet šiek tiek nukenčia namo tvirtumas.
        2. sips.lt pakonsultavo ir sprendimas gan standartinis, t.y. garo plevelė ant vidinės sienos ir tada ant viršaus GKP. GKP vistiek reikės dėt, kad pasiekt reikiamą degumą ir sienos bus gražesnės.

        Komentaras sukūrė manonamas | 2015/07/08

  9. Nors esu murininkas bet aktyviai domiuosi SIP manau ateis laikas kai savo klientams siulysiu sia technologija.

    Kestai, klausimelis ar cia specialiai is vidaus papildoma apsiltinima dejai? nes tavo siena atvirksciai sumodeliuota sioje programoje 😉 papildomas apsiltinimas geriausia is lauko deti vien del ploto mazejimo ir zymiai geriau konstruktyva viduje paslepti , ir 10cm neoporo visviena neuztenka privalomai A klasiai o reikia 15cm jei kalbam apie SIP.lt skydu pasiulymus
    Be to turbut pastebejai kad rasos taskas vos 0,75% dregnumo tesigauna ir del tokio dregmes padidejimo jokie puvimai negali buti nei fiziskai nei teoriskai nei dar kaip nors, nes medienos naturali busena apie 5-18% dregnumo, tai kas atsitiks jei ji dar padregs ant 0,75% ? Juk medienai ir 30% nera beda nes ji susalusi neplisineja kaip pvz dekoratyvinis tinkas gaves daug dregmes staigiai atsalus susidare ledo kristalai suardo tinka is vidaus.
    Paziurek kaip muriniuose namuose su dekoratyvinio tinko fasadais varksta zmones kur vedinimo sistemos nera o statytojai isdidziai sako kad ju sienos kvepuoja net nesuprasdami apie ka kalba, vos ne kas metai fasadus tvarko ir kaltina fasadininkus, nors jie dazniausia nekalti nes nera pakankamo vedinimo mazame kambarelyje, dregmes viduje tiek kad nespeja per siena visa pertekline dregme iseiti ir pries isgaruojant kaupiasi ant fasadinio tinko (armavimo sluoksnyje) ko pasekoje ir atsiranda problemos, o apie rekuperatoriu jau niekas nemasto nes pardavejas pasake kad sienos kvepuoja ;))

    Na ir kaip Tomas pasake tai garo izoliacija viska uzmusa ir jei programoje ivestum is vidaus garo izoliacija jokio rasos tasko neliktu visai. + garoizoliacija deciau ir del to kad eliminuoti nors ir labai minimalu bet gal but galima formaldehidu kieki kuris per garo izoliacija i vidu jau niekaip nepateks.

    Daug blogesne padetis gaunasi su murine siena pvz duju silikato blokais kur rasos tastas zymiai didesnis ir jo pasalinti praktiskai neimanoma nes is vidaus gi nedesi garo izoliacijos, neveltui murinems sienoms Vokietijoje nebegalima deti dekoratyvinio tinko o tik ventiliuojamas fasadas nes ten kokybei grieztesni reikalavimai ir jie neiprate fasada kas kazkiek metu tvarkyti

    https://www.u-wert.net/berechnung/u-wert-rechner/?&d1=25&L1=339838774&mid1=33716&d2=20&L2=509625388&mid2=216&d3=1&L3=242452753&mid3=909&bt=0&T_i=22&RH_i=50&Te=-16&RH_e=80&outside=0&name=SIP%20siena

    O sipsam del salcio tiltu tai nera jokios problemos, nes is lauko visviena siltinti reikia ir tiltai eliminuojasi. SIP Skydine sistema daug metu nebuvo iperkama ir viena is to priezastis kad sumoki daug pinigu (lyginant su ankstesnemis muro kainomis kai uz 30lt kuba muridavom) , visai kita situacija dabar, kai medziagos pabrango o darbu kainos kone 5 kartus didesnes, o kur apsiltinimo reikalavimai? Nors visa gyvenima murininkas esu bet butent SIPs mano akimis ziurint ateitis tikrai aiski, manau po 5 metu bus vienas is lyderiu vien del sandarumo ir tvirtumo, jau nekalbu apie statybos paprastuma ir greiti bei manau visi sutiksite SILCIAUSIA technologija rinkoje kuria gali ipirkti ir riboto biudzeto pirkejas. O kur dar daug pigesnis bei patogesnis vidaus isbaigimas kur gipsas sukamas tiesiai prie sienu, kur an tiek mazas dregmes igeremumas kad praktiskai galima vadinti kad neigeria ko pasekoje sienos praktiskai amzinos kaip ir muras.
    sia sistema kritikuoja tik is principo nusistate zmones kaip ir as pries kokius 3 metus kol nereikejo sandarumo testo praeiti musu pastatytam namui ;)) ir tuo metu mano ikainiai zenkliai mazesni buvo nes tokiu dalyku nei nebuvo kaip sandarumas ar kitos kokybe parodancios normos, viska spresdavo dideles malkines krosnys su galingais radiatoriais;)))
    o dabar padetis pasikeite vos kas 10 klientas nori namo su peciumi ;))) ir tai del to kad savo miska turi ;)) o siltas murinis ir dar pigiai pastatytas tai du apsoliuciai nesuderinami dalykai va del to manau zmones ir ieskos alternatyvos murui kuri artimiausia manau SIP skydai

    Komentaras sukūrė Statytojas | 2015/07/11 | Atsakyti

    • Statytojau, dekoju uz komentara.

      Kaip suprantu siulote kazka panasaus i https://www.u-wert.net/berechnung/u-wert-rechner/?&d0=1.25&L0=3&mid0=196&d1=0.05500000000000001&L1=4&mid1=45096&d2=1.2&L2=1&mid2=16601&d3=16&L3=509625388&mid3=216&d4=1.2&L4=956141939&mid4=16601&d5=15&L5=339838774&mid5=216&d6=0.3&L6=1371776135&mid6=909&uu6&bt=0&T_i=22&RH_i=50&Te=-10&RH_e=80&outside=0&name=SIP%20siena

      O ka galvojate apie isores apdaila? Kokie variantai? Pliusai/minusai? Kaina/kokybe?

      Tinko kaip ir nesinori del nepatvarumo, nors siam atvejui gal ir tiktu? Ventiliuojamam fasadui ar sunkesnei apdailai reikes irengti karkasa, vel salcio tiltai. Ka dar butu galima prilipdyti prie neoporo tiesiogiai?

      Komentaras sukūrė tkp | 2015/07/11 | Atsakyti

      • Jo toks sumustinis tobulas dekorui ir manau problemu nekels nes is vidaus apsoliuciai nera dregmes . Su ventiliuojamu tai bent sips.lt gamina specialiai ventiliuojamam fasadui papildomas plokstes be salcio tiltu, jos klijuojasi ant sienu ir is lauko vel OSB arba ECO plokste ant kurios jau kabinasi viskas. Maciau aprengta toki nama tokiom plokstem tai mano akimis rezultatas tobulas

        Komentaras sukūrė statytojas | 2015/07/12

      • Del isores apdailos as bent jau sau pataupyciau pries statant ir deciau tik ventiliuojama fasada ir medis aisku butu paskutineje vietoje 😉 visa kita skonio reikalas
        Bet an sip ir dekoras laikys gerai

        Komentaras sukūrė statytojas | 2015/07/12

    • Statytojau, as kaip tik per savaitgali perzvelgiau vakareciu sips informacija, tai matau kad rekomenduojamas butent ventiliuojamas fasadas, tad dabar manau tai butu teisingas pasirinkimas. Apie vantiliuojamu fasadu apdaila nieko nezinau, tad jokio “skonio“ kol kas neturiu, butu idomu isgirsti jusu nuomone. Mane domina funkcionalumas, siuo atveju ilgiaamziskumas, atsparumas musu klimatui, maziausia prieziura visa tarnavimo laikotarpi. Zodziu, domina ekonominis tikslingumas, sprendimas gali buti ir nepigus, bet turi buti ekonomiskai naudingas.

      Taip pat matau pasvarstymus apie garu barjero is vidaus NEbutinuma, nes grindziama, kad paneles medziagos isigeria labai mazai dregmes. Taip pat siuloma dregme efektyviai reguliuoti vedinimu. Gal tai ir protinga ekonomikos atzvilgiu, bet… cia jus paminejot SIP emisijas, del kuriu niekaip negaliu sudaryti nuomone, nes jei egzistuoja, tai net esant priverstiniam vedinimui gal ir vertetu investuoti i garu barjera is vidaus, ne tiek del dregmes, kiek del kensmingu medziagu garavimo is sienos konstrukciju. Nerandu nei vieno plataus tyrimo sia tema, visur tik reklaminiai sukiai. Pats suprantu, kad OSB klijuojama, ir jei mediena kaip ir nekenksminga, tai jos klijai tikrai gali buti pavojingi. Ka apie tai galvoja tie, kas jau stato ar pastate nama is SIP, kokia informacija turite? Itariu, kad daug kas priklauso nuo OSB gamintojo. Ka apie tai pasako sips.lt?

      Del sips.lt gaminamu specialiai ventiliuojamam fasadui papildomu ploksciu – gal kur yra informacijos, nes ju svetaineje nerandu nieko panasaus. Aplamai del mano pavaizduoto sumustinio – ideja pasisemta is bakuzes katalogo http://www.bakuzelt.com/wp-content/uploads/2013/01/Katalogas-Lt1.pdf . Idomu, kokius sprendimus siulo sips.lt pasyviems namams? Ar jie gamina su neoporu, ar tik is polistirolo? Kiek patvarus toks papildomu ploksciu klijavimas, nes juk klijuoti teks vietoje, be jokio preso, skirtingai nuo gamyklos.

      Dar klausimas tiems, kas jau stato butent su sips.lt Kodel pasirinkote butent juos? Turiu omeny atmetant emocijas del greito projektavimo ir pan. Ar buvo vertinami kiti kriterijai? Mane labai domina elektros isvedziojimas. Maciau, kad kai kurie gamintojai daro vidinius kanalus panelese. Ziuriu dabar SIP namo statyba cia https://www.youtube.com/playlist?list=PLRsivLFqMkIgf_YpBV9DLcRsHHafvGLvu nepriejau dar iki elektros, bet matau kad ju naudojamos paneles tokiu kanalu neturi. Ka siulo sips.lt siuo atveju?

      Asmeniskai esu linkes prie plokstuminiu pamatu, bet ka siulo sips.lt ir ka pasirenka statantieji?

      Komentaras sukūrė tkp | 2015/07/13 | Atsakyti

      • Į visus klausimus neatsakysiu, bet ką žinau parašysiu:
        1. Ta chemija kurios bijot – formaldehidai. Jų pilna ir baldinėse plokštėse ir visokiuose trisluoksniuse paketuose ir t.t. Tai jei nusprendžiam jų bijoti, tada namas tik rastinis ir baldai tik masyvo 🙂
        2. sips.lt mano atveju darys skydus iš neoporo ir iš lauko bus klijuojamas neoporas.
        3. Pasirinkimo kriterijai pagrinde kaina ir kad stoga taip pat padarys su SIPs.
        4. Elektrą jie pasiūlė (ir man atrodo protingai): vedžioji ant skydo (su garo izoliacija) viršaus, tada i tarpus tarp laidų dedi visokias GKP atraižas ir pan., o poto dar antrą vientisą sluoksnį GKP. Bakužė daro ir viduje kanalus, bet išbrangsta viskas ir poto persigalvojus kažką sunku pasidaro pravesti kur iš anksto nenumatyta.
        5. Pas mane bus plokštuminiai pamatai, bet turi ir labai nebloga sprendimą paprastiems poliniams su rostverku. Tiesiog tada grindis daro, kad stipriai užliptų ant sienų (grindu EPS stipriai virš pamatų) ir faktiškai nelieka šalčio tiltų.

        Komentaras sukūrė manonamas | 2015/07/13

      • manonamas, dekoju uz atsakymus. Jeigu imanoma, turbut jums ir visiems butu naudingiau, jei galetumete sukurti atskira irasa bloge apie SIP (nors ir tuscia kol kas) ir perkelti tenai musu diskusija.

        1. Del chemijos, viskas taip. Tame ir klausimas, kiek rimta ta gresme ir kiek tos emisijos? Zemiau minite garo izoliacija viduje, tad kaip ir klausimas tokiu atveju atkrenta. As taip pat manau, kad esant 0.3-0.5 vedinimo kaitos apimtims name, visos tos emisijos bus efektyviai pasalinamos.

        Tada kitas klausimas, kam ten garo izoliacija? Saugomes nuo pelesiu ar konstrukciju judesiu? Cia pat idomus klausimas del vidines apdailos. Rasoma kad GKP galima tiesiai montuoti ant OSB. Bet pvz. cia http://pasyvus-karkasinis.com/gipso-kartono-montavimas/ kampuose paliekami deformavimo tarpai, tai reiskia numatoma kad GKP judes kartu su OSB. Mano minetuose filmuose, berods 32-33 diena kaip tik minima, kad vidine apdaila pageidautina montuoti ant karkaso virs OSB su ta pacia prielaida, kad OSB “vaikscios“. Aisku, eilines konstrukcijos, papildomas darbas, pinigai, kuriu kaip ir noretusi isvengti, bet tada issprendziamas klausimas su elektra ir komunikacijomis.

        2. Tad kaip ir apsisprendet del sips.lt. Lauksim ispudziu ir reportazo. 😉 Buvau beveik isitikines, kad neoporas jiems nera problema. Pasidalinkite, koks jusu sienos ir stogo sumustinio sluoksniu storiai/varza jei skaiciavot? Is lauko klijuosite tik neopora ar papildoma skyda (neopokas+OSB), kaip minejo Statytojas? Jei tik neoporas, tai kokia isores apdaila numatote ir kaip montuosite? Gal jau skaiciavote kainas m2?

        3. Kad jau apsisprendet del tiekejo, gal kas pasikeite del darbu? Vis del to planuojate patys surinkti nama ar sips.lt pades?

        4. Jei, kaip sakiau, GKP virs karkaso, tai nera problema. Bet karkasas is GKP gabaleliu… gal ir neblogai, bet kazkaip neiprastai skamba, reikes pagalvoti. 🙂 O varianto frezuoti elektros kanalus OSB ploksteje kokius 4-5 mm. nebuvo?

        5. Pasyviems pamatams radot nusimananti rangova ar patys darysite kad ir Simono pavyzdziu http://www.pasyvusnamas.klezys.lt/ ? Su SIP namu man plokstuminiai patinka tuo (be kitu privalumu), kad bent koks silumos akumuliatorius bus. Planuojant, kaip ir jus, vieno auksto nama, manau visai neblogai turi gautis. Jei sildomos grindys planuojamos, tai tikrai gerai turetu gautis. Sildant oru, kaip planuoju, svarbu turbut ta monolitine pamatu plyta neizoliuoti per daug nuo patalpu, kad netrukdyti silumos cirkuliacijai tarp oro ir betono.

        Cia mano pamastymai, kritika labai pageidautina, ypac konstruktyvi.

        Komentaras sukūrė tkp | 2015/07/13

  10. Del ventiliuojamu tai akmuo, klinkeris, cementines plokstes manau geriausi pasirinkimai tik gero architekto reikia kad grazu padarytu, zinok neveltui dekoras populiariausias nes nereikia galvoti o tik spalva pasirinkti ;)) o kaip pasirinkti tai pralek pro 15 metu namu rajonus ir pamatysi ko nedeti ;)))

    Del ko sips.lt o ne kiti bent as asmeniskai nezinau ir nesusiduriau kol kas bet ir pasirinkimo netureciau nes kiti nesispecializuoja skydu komplektu gamyboje, o mano klientas kuriam irenginejau grindis pasirinko pagal rekomendacijas ir minejo motyva kad ju visos komandos specializuotos o ne visu galu meistrai bet tikrai ne kaina viska leme, visgi konstruktyvas.
    Del garoizoliacijos argi taupysi 50cnt uz kv kai namui vos 150 eur gali uztekti tam kad ramybe butu? 🙂

    Del kitu klausimu manau MANONAMAS viska teisingai atsake ipatingai del laidu, cia tik is idejos kanalus verta daryti bet tikrai ne del kokybes kuri per gerkle islys elektrikui ginekolo darba atliekant :)) tuo labiau tie patys pinigai isleisti ne kanalams o papildomai gkp plokstei nesa konkrecia nauda, garso izoliacija ir papildoma termomase jau nekalbant apie sprendimu laisve persigalvojus del projekto.

    Komentaras sukūrė statytojas | 2015/07/14 | Atsakyti

    • Statytojau, dekoju. Greitai perzvelgiau cementines plokstes ir aplink jas, tai ten visa visata, kryptis aiski, o detaliau jau veliau ziuresim. Del akmens, ar cia turit omeni skalunus? Man patinka Simono http://www.pasyvusnamas.klezys.lt/2013/11/26/baletas-ant-stogo/ ir siaip kiti projektai http://www.mosas.lt/skalunas.htm , bet cia reikia ziureti kaina. Toki darba su malonumu ir pats atlikciau. Kaip matau stogui skalunai taip pat tinka, tik abejoju truputi del pajurio vejuotu ir lietingu salygu, kiek to vandens ipus po danga ir kaip ta dregme pasisalins.

      Del sips.lt man susidare nuomone, kad jie savo montuotoju neturi, kooperuojasi. Bet jei turi nusistovejusias komandas, tai puiku, gali buti tikrai didelis pliusas.

      Del garo izoliacijos – as asmeniskai sau tvirtai pasisprendziau, su SIP viduje turi buti. Medziagu kaina cia smulkmena, lyginant su darbu, bet su SIP turi buti lengviau ir pigiau.

      Elektrikas-ginekologas 🙂 Jei viduje dedamas karkasas, o sau del to jau principini sprendima priemiau, tai klausimas kaip ir atkrenta. Del kitu argumentu taip pat sutinku.

      Statytojau, jus kokiam regione darbuojates? Konkretaus pasiūlymo kol kas neturiu, bet kontaktus noreciau išsaugoti.

      Komentaras sukūrė tkp | 2015/07/14 | Atsakyti

  11. Del gipso montavimo tai ten ant karkaso parodyta kuris itin smarkiai vaiksto, SIPSai nevaiksto nes
    1 jie susiklijuoja per siules ir galima drasiai surinkineti be tarpeliu nes suklijuotos vietos neisardysi net labai noredamas o medienos pletimasis permazas kad keltu problemas tuo labiau prisukta gkp plokste tik dar labiau sutvirtina viska.
    2 papildomai apsiltintas konstruktyvas netures dideliu temperaturu skirtumo kurios galetu itakoti osb pletimasi ar traukimasi
    3 is lauko dregmes negaus tiek kad plestusi mediena
    4 bent as neradau nei vieno nei rusisko nei anglisko posto kad kas nors parasytu apie itrukimus

    Komentaras sukūrė statytojas | 2015/07/14 | Atsakyti

    • Ten tikrai parodyta ant karkaso, bet ant to karkaso dar OSB prikaltas, sprendziant is aprasymo. Be to ir mano minetuose filmuose visur tarp ploksciu paliekamas ~5mm deformacinis tarpas.

      Idomu kaip su sips.lt konstruktyvu? Gal kas turit sips.lt brezinuku, gal pasidalinsit iskarpom? Labai noretusi zvilgtelti i pagrindinius mazgus.

      Del 1 nelabai supratau, bet cia matyt reikia i sips.lt konstruktyva pasigilinti. Del 2 ir 3 sutinku, net jei SIP ir plečiasi, tam salygu nelabai yra. Nuo saves pridesiu, kad jei viduje taip pat karkasas po GKP, tai apdailos plysiu atsiradimui tikimybe dar sumazeja.

      Komentaras sukūrė tkp | 2015/07/14 | Atsakyti

  12. Karkasiniam name nei osb nei kokia kita plokste prisukta kaip konstruktyvo sutvirtinimui nepades, nes konstruktyvas nesusiklijuoja o is medvarsciu tvirtumo isgauti sukant osb neimanoma net jei susukinesi kas 10cm, jau nekalbu kad osb tik is vidaus o is isores sukti negalima. Karkasinis niekada nebuvo ir nebus toks tvirtas kaip SIP.

    Na aisku galima ir karkasa daryti tik man asmeniskai butu gaila gadinti viskas kas gera su gipso karkasu tiesiai ant sienu, ir visiskai nesuprantu tikslo daryti karkasa. Elektra ir taip susivedzioja, jei reikia is po grindu iskelti koki vamzdi laisvai galima i skyda iterpti nes pjauti skyda vertikaliai galima o palei sienas vamdziu gi nevedziosi jei kokiu ir sugalvosi , na ir siaip per tiek metu darbo tik 1 karta teko strobuoti isorine siena kad ka nors i ja instaliuoti be laidu ;)) neisivaizduoju ka jus i ta karkasa idesite isskyrus laidus ;))
    radiatoriu gi nekabinsi tikiuosi i A klases nama ;))

    Padares karkasa gausi sienas kaip bugnus prie kuriu nieko nepakabinsi ir dar vidaus plota prarasi garo izoliacija teks klijuoti su prabangia lipnia juosta nes palaida jinai nesuklijuota neveiks 😉 ziurek kaip nori bet as matau vien tik minusus ir nei vieno pliuso su gkp karkasu viduje ;))

    jo skalunas nieko visai tik kad spalvu nera pasirinkimo ;))

    Komentaras sukūrė Statytojas | 2015/07/14 | Atsakyti

    • Kazkaip nugrybavom rodos, tuoj pataisysim 🙂

      Del karkasinio namo kalba neeina, as tiesiog atkreipiau demesi, kad:
      1. Mano minetose filmukose SIP name tarp OSB ploksciu paliekamas deformacinis tarpas ir
      2. Statant nors ir karkasini nama ir sukant is vidaus OSB, o ant jos GKP, taip pat paliekami tarpai ir
      3. Net sips.lt skelbime http://www.skelbiu.lt/skelbimai/sips-skydiniai-namai-per-savaite-19941189.html as nuotraukose aiskiai matau tos deformacinius tarpus.

      Net ignoruojant karkasinio namo pavyzdi, tarpai paliekami OSB sluoksnyje. Kodel? Ir jeigu prie OSB tiesiogiai sukti GKP be tarpu, tai kas bus jei bus? 😉 Tai is sitos puses karkasas po GKP kaip ir prasosi, nors sutinku, kad tai visai negera ideja ir brangina projekta.

      Is kitos puses, jei elektros laidai sukami ant OSB (be kanalu frezavimo), tai kaip ant ju sumontuoti GKP be karkaso (kad ir kaip buvo siuloma auksciau is GKP atraizu)? Kaip ir sakiau, nesu specialistas, greiciausiai nesuprantu elementariu dalyku. Kuriam sluoksnyje eis elektros laidai?

      Del vamzdziu klausimu neturiu, gavau panasia informacija. 🙂

      Komentaras sukūrė tkp | 2015/07/14 | Atsakyti

    • Skalunas atrodo tikrai nebloga apdaila, spalva man tinka, galima suderinti su medine fasado apdaila arba skardiniu stogu (cia ir del spalvu ivairoves ir biudzeto). Svarbu elemento TCO https://lt.wikipedia.org/wiki/TCO.

      Komentaras sukūrė tkp | 2015/07/14 | Atsakyti

  13. Isijunk logika 😉 uzmeti laidus ir sudedi 1 sluoksni gipso kad suvienodinti auskti laidu ir gipso o tada ant virsaus uzmeti antra sluoksni paslepdamas laidus
    aisku gali ir pirma sluoksni sudejus strabuoti gipsa jei netingi ir uzdengti anrtu sluoksniu ;))
    Elementaru Vatsonai 😉

    Komentaras sukūrė Statytojas | 2015/07/14 | Atsakyti

    • Jungiu 🙂 Tai gaunam jau du GKP sluoksnius!? Tai cia ne logika, o nauji pradiniai duomenys. 🙂 Dekoju uz paaiskinima, nebuvau niekada susidures. Logiskai mastant 🙂 , nenorint gauti “bugno“, abudu GKP sluokssniai turi buti maksimaliai pilnavertiski, siaip is bet kokiu gabaliuku nelabai surinksi. Strobuoti pirma GKP sluoksni taip pat ne variantas, nes galima lengvai pazeisti garo izoliacija po jo. Ar teisingai mastau? Tad manau pirmam GKP sluoksniui darbo bus. Ar nepatogiau ir pigiau butu, esant gerai apgalvotam elektros projektui, samdyti elektrika-ginekologa? 🙂 Cia ne kritika, tiesiog jus be mano logikos dar ir praktika turite, o tai zymiai vertingesnis dalykas.

      Komentaras sukūrė tkp | 2015/07/14 | Atsakyti

  14. Patikek vien tik uz ginekologo darba primokesi tiek kiek tau kainuos 1 sluoksnis gipso kuri gali deti ir pigiausia koki rasi nes jo funkcija tik aukscio pakelimas tuo paciu gaunant termomase ir garso izoliacija, nezinau kiek paimtu uz kanalu daryma bet manau tikrai bus brangiau nei prisukti ta 1 sluoksni gipso, ir gauti maximaliai gera rezultata.
    1 sluoksniui gali delioti kaip lego gipso gabaliukus sudedamas ivairius galiukus be jokiu pasaliniu minciu nes antras sluoksnis viska uzdengs
    Aisku idealu susiprojektuoti taip kad nebutu tu galiuku daug ir tada nereikes pjaustyti

    Komentaras sukūrė Statytojas | 2015/07/15 | Atsakyti

  15. Kas man lieka? Tikiu zmogumi su patirtimi. 🙂 Be to greiciausiai dar ir SIP paneliu gamintojas uz kanalus paprasys papildomai. Protingiau likti su paprastu ir aiskiu sprendimu. Tik lieka paskutinis klausimas, kodel paliekamas deformacinis tarpas OSB sluoksnyje?

    Komentaras sukūrė tkp | 2015/07/16 | Atsakyti

    • Cia tik tam kad prieziuros inspektorius neprisikabintu nes metodiniu bandymu nera ir nera sertifikato kad tarpeliu nereikia va todel ir reikia.
      O vadovaujasi bendrais metodiniais duomenimis kaip karkasiniuose.

      Komentaras sukūrė statytojas | 2015/07/16 | Atsakyti

  16. Sveiki
    Noriu pirkti iš SIP skydų statomą pasyvų namą Panevėžyje, bet kilo klausimelis. Į skydus sujungimui mačiau dėtą paprastą neobliuotą medieną, ar tai nesukels problemų nepradės pelyti jei jau dabar mediena patamsėjusi?
    Kitas klausimas, statytojai daro apie 25cm storio sienas kurias dar papildomai apšiltina iš vidaus 10cm polistirolu, kiek visur skaitau tai visi papildomai šiltina iš lauko ar čia viskas gerai?

    Komentaras sukūrė Pirkejas | 2015/09/05 | Atsakyti

  17. Jei kalba eina apie sip nama prie Berželio Pinevoje statoma išdidžiai besireklamuojantis Sipkon, tai siulau bekt nuo jo kuo toliau. Pasivaiksčiojus po tokias statybas pasijauti kaip sovietmečiu 😉 sienos kreivos, mediena pajuodusi, sprendimai juoka kelia, na ir viską užmuša polistirolas iš vidaus ;))

    Komentaras sukūrė statytojas | 2015/09/15 | Atsakyti

  18. sakykit or del tu sip konstukciju tvirtumo nekyla klausimu.juk is esmes visa siena laikosi ant 2 osb ploksciu. nenugrius stipresniam vejui paputus? ir kaip ka nors pakabinti namo viduje, juk i neopora varzto neisuksi. ir dar klausimas: jei isore papildomai apklijuojama neoporu, ar eina deti klinkerio apdaila?

    Komentaras sukūrė jonas | 2016/01/27 | Atsakyti

    • Siaip SIP dazniausiai sujungiami statramsciais, tai dar ir jie laiko, o pats SIP sumustinis yra tikrai tvirtas ir kogero atlaikys didesnius vejus net nei murine siena. Siaip yra filmuku kur daromi zemes drebejimo testai, uzvaziuojama ant SIP “tilto“ su masina ir t.t. Literatura sako, kad gaunasi mazdaug 4 kartus tvirtesnis namas nei paprastas karkasinis.
      Ant vieno sluoksnio gipsines sienos pakabina virtuves spinteles ir nieko, o cia kaip minimum bus OSB + GKP viduje, jei jau labai kazka sunkaus norima kabinti ant tos sienos, tai galima ir dar papildoma OSB prisukti.
      Klinkeri laisvai galima klijuoti ant neoporo, taip daroma tikrai daznai.

      Komentaras sukūrė manonamas | 2016/02/03 | Atsakyti

  19. Sveiki, gal neatidžiai skaitau, tačiau gal žinote konkrečią firmą, kuri pastatyto kokybiškai SIP namą (jei patys pirktume iš SIPS.lt skydų komplektą). Dėkoju.

    Komentaras sukūrė Sandra | 2016/05/02 | Atsakyti

    • Na tie patys sips.lt gali ir pastatyti kiek žinau.

      Komentaras sukūrė manonamas | 2016/05/04 | Atsakyti


Palikti atsakymą: manonamas Atšaukti atsakymą